Dinar Els Cortals – Ex-Socis, Pilots i Copilots de Penya Motorista 10 x Hora

Barcelona, 20 de novembre de 2016

Benvolgut antic soci o simpatitzant de la Penya Motorista Deu per Hora,

Un grup d’ex-membres de la nostra estimada entitat, ens hem ajuntat per tornar l’activitat el nostre club. Per motius legals, que s’estan  solucionant, no es possible, ara per ara,  retornar amb el nom exactament igual.

Tal i com es va fer a l’any 2009 amb ex-socis de la Penya i fa dos anys amb ex-pilots i copilots  dels Critèriums, volem organitzar un  dinar de trobada, on aprofitarem per presentar-vos el nou projecte, els seus fundadors i l’obertura del club.

Com  que el precedent del 2009 va ser tot un èxit, el dinar es farà al mateix lloc , Restaurant els Cortals, al Pla de les Arenes www.elscortals.cat el proper dia 21 de gener del 2017 a les 13.30 h. S’ha pactat un menú de 26 euros i 7 euros el menú infantil.

Tots aquells que estigueu interessats en assistir-hi, hauríeu de fer un ingrés al número de compte que us indicarem un cop confirmada la vostre assistència al correu electrònic info@penya100xhora.org (no oblideu posar el vostre nom el numero d’assistents, menús infantils ) Un cop fet el pagament haureu d’enviar el comprovant al correu electrònic ja indicat.

Esperem poder fer una  gran retrobada i emprendre amb tota la il·lusió del món aquesta nova etapa de la Penya, en la que sereu més necessaris que mai.

Rebeu mentrestant una  salutació ben afectuosa.

El comitè organitzador,

Joan Angel Alpiste